Monday, June 21, 2010

Gerakan Kempen Kesedaran: Lawan Zionisme


Salam, kepada teman-teman.

Baru-baru ini kita dihangatkan dengan serangan ke atas bantuan kemanusiaan oleh Israel. Banyak reaksi timbul seluruh dunia. Gerakan Kempen Kesedaran (GKK) diwujudkan bagi menimbulkan kesedaran ummat terhadap kepincangan-kepincangan yang timbul dalam dunia masa kini. Kita melihat kemarahan seluruh dunia terhadap perbuatan Israel, namun kita juga harus melihat lebih dalam lagi sebenarnya mengapa Isreal cukup berani untuk berbuat sedemikian tanpa menghiraukan apa kata masyarakat dunia. Perancangan halus yang tidak kita sedar. Mereka menjajah kita. Penjajahan cara hidup. Kita boleh lihat cara hidup kita kini bukan lagi seperti mana cara hidup yang SEJAHTERA. Ya, cara hidup. Kita tidak sedar kerana CARA HIDUP mereka telah sebati dalam diri kita.

Bagi kempen pertama, GKK mengajak anda untuk sama-sama melawan Yahudi Zionisme melalui kempen berhenti merokok. (Sokong kempen Tak Nak Rokok) Mengapa BERHENTI MEROKOK? Bagaimana mereka menjajah kita dengan rokok? Banyak lagi persoalan yang perlu dirungkai supaya kebenaran bersuara. Supaya kebenaran terlihat di mata kita. Artikel-artikel yang menjelaskan perkara-perkara ini akan menyusul satu demi satu (Menarik untuk dibaca – Mari Demonstrasi Hari-Hari). Namun, sokongan dan usaha rakan-rakan amat diharapkan bagi menentang kebiasaan yang membinasakan. Bersedia untuk dagang!!!

Keluar dari SISTEM mereka, Hapuskan ILUSI palsu yang terbina!!!

Get out of THEIR SYSTEM, Get rid of the ILLUSION!!!

(Kepada rakan-rakan yang baik dalam menulis artikel bahasa inggeris dijemput untuk berkongsi artikel anda)

Rokok dan Zionisme

Gambar dari sini. Blog yang menarik untuk dilawati.

(Artikel ini untuk disebarkan. Sila salin dan lampirkan di blog atau laman sosial anda. GKK)

Petang itu, aku dan teman bersiar-siar di tepi pantai. Melihat mentari senja yang memerah sambil menghirup aroma asin angin laut. Tiba-tiba rasa terganggu. Asap rokok berkepul-kepul berarak ke arah kami. Terganggu, kami membuka langkah untuk berlalu ke tempat yang lebih bersih udaranya.

“Tahu tak.” sapa teman. “Ada satu berita melaporkan, remaja perempuan sekarang lebih terdorong untuk merokok ketika mengandung. Kerana mereka percaya rokok boleh memudahkan proses bersalin.”

“Benarkah?” Dalam terkejut. Masakan rokok yang bagi aku tiada faedahnya itu bisa mendatangkan kebaikan?

“Iya lah. Rokok boleh merencatkan pertumbuhan janin. Janin tidak dapat membesar dengan baik, saiznya akan menjadi kecil. Maka mudah untuk para ibu bersalin.”

“Eh, mana boleh begitu? Pastinya ada kesan sampingan yang lain terhadap bayi. Mungkin cacat, mental atau fizikal?”

“Iya, tidak dinafikan. Rokok sekadar memberi kesenangan dalam jangka masa pendek. Tetapi dalam jangkamasa panjang, banyak lagi perkara yang perlu difikirkan. Tumbesaran anak tersebut yang akan menghadapi banyak masalah kesihatan dan si ibu sendiri, adakah sanggup untuk menjaga anak yang tidak sempurna. Sakit bersalin pun tidak mahu tahan, apatah lagi sakit mahu membesarkan, kan?” sambung teman.

Pulangnya kami dari pantai, meninggalkan aku berfikir sendiri.

Protokol 9 [Dari Protokol Yahudi]

Kita berjaya memperbodoh dan merosakkan golongan muda bukan Yahudi dengan menenggelamkan mereka di dalam pelbagai prinsip dan teori yang sememangnya kita ketahui sebagai dusta dan palsu yang disuburkan dan sebarkan ke dalam minda mereka. Kita tidak perlu mengubah atau meminda undang-undang yang sedia ada, tetapi memadai dengan memutar belitkan interpretasinya supaya wujud percanggahan dan kekeliruan yang boleh mendatangkan kemudaratan kepada mereka sendiri.

Kenapa rokok? Teringat aku sebuah petikan di HaluanPalestin [Moga Allah merahmati semua aktivis HaluanPalestin] yang berkata:

Yahudi menganggap bangsa mereka sebagai pilihan Tuhan dan boleh melakukan apa sahaja untuk membunuh manusia bukan Yahudi. Selain menjadikan kebuluran, wabak penyakit HIV/AIDS dan peperangan sebagai alat untuk membunuh, rokok juga menjadi salah satu ejen untuk mencapai cita-cita mereka. Walaupun wang dan kekayaan menjadi agenda utama, bisnes rokok lebih cepat memberikan kekayaan dan pada masa yang sama dapat membunuh secara senyap.

Gerakan Kempen Kesedaran [GKK: Lawan Zionisme]

Rokok dan Zionis

Tahukah kalian, siapa pengeluar terbesar rokok di dunia? Merekalah Philip Morris. Bermula sebagai kedai tembakau pada 1847 di Bond Street, London, kini Philip Morris menjadi syarikat nombor satu bagi pengeluar makanan di Amerika Syarikat, penjual keju yang diproses dan pengeluar rokok. Ia juga menjadi syarikat makanan kedua utama di dunia dan ketiga bagi bisnes gula-gula.Pusat operasi syarikat pengeluar rokok utama dunia ini ialah di Henrico County, Virginia, Amerika Syarikat.

Pengurusan Philip Morris diketuai oleh Michael Szymanczyk, juga seorang Yahudi dari Philip Morris Amerika Syarikat (AS). Kaitan Zionis dan bisnes rokok semakin akrab dan melibatkan rangkaian pelobian yang sangat kukuh. Setiap kali pilihan raya presiden AS, kita didedahkan kaitan calon presiden dengan pelobi-pelobi Yahudi. Siapakah pelobi-pelobi itu?

Center for Public Integrity, AS mendedahkan bahawa Atria Group [nama baru Phillip Morris yang ditukarkan pada tahun 2003] membelanjakan hampir US$101 juta untuk melobi kerajaan AS dari 1998 hingga 2004, menjadikannya organisasi kedua paling aktif melobi di negara itu.

Teringat aku, ketika menjalani latihan praktikal di Tingkat 4, aku rasa, dari 150 orang kakitangan, mungkin hanya 3 orang yang tidak merokok. Yang pasti, terlalu ramai rakyat atau lebih tepat ummat Islam merokok. Perkara yang amat merisaukan, selain ia bertentangan dengan agama, bahkan ia juga bakal merosakkan masa depan ummah. Melahirkan masyarakat yang lemah, ketagihan, menderita sakit, tidak kuat. Pastinya senang mereka mahu menakluk dan mengawal umat Islam. Na’uzubillah..

Oleh: lydecker86v2.wordpress.com

Jika anda ada artikel yang berkaitan boleh dikongsikan untuk membantu Kempen Kesedaran ini.

Kredit untuk HaluanPalestin dan Sepaku.net

Sunday, June 20, 2010

GKK: Lawan Zionisme


Gerakan Kempen Kesedaran mengajak anda untuk bersama-sama menentang Zionisme. Jangan biarkan mereka menjajah kita dengan cara hidup mereka. Kempen pertama ialah dengan Berhenti Merokok. Bagaimana mereka boleh menjajah kita? dengan cara apa? Apa pula kaitan rokok dengan Zionisme? Mari sama-sama kita cari maklumat dan kongsikan. Sila salin poster ini dan letakkan di laman blog anda atau laman sosial anda. Artikel sokongan akan menyusul.

Ayuh bangkit!

Monday, June 14, 2010

Pakai tak pakai


Jam di dinding sudah jam 12.45 petang. Setengah jam lagi masuk waktu Zohor. Hari itu hari Jumaat, maka tiada solat Zohor, ada solat Jumaat. Selesai mandi sunat, siap-siap pakai baju melayu. Sapu minyak wangi di pergelangan tangan.

“Abang, dah siap? Jom”. Tangan mencapai helmet.

“Eh, nak pakai helmet? Tak payahlah. Nanti susah nak letak di motor. Pakailah kopiah.”.

“Eh? Ermm...” tangan perlahan meletakkan helmet di atas almari semula.

Semasa di atas motosikal menuju ke masjid, kepala menerawang berfikir. Aku ini Islam, jadi segala perbuatan aku mestilah salam, selamat. Selamat untuk diri. Selamat pada orang lain, selamat pada alam. Fikiran mengimbau hari-hari yang telah berlalu.

“Nak pergi kedai tu pakai helmet”. Jarak rumah ke kedai itu lebih dekat dari jarak rumah ke masjid. tapi kenapa pergi ke masjid tidak disuruh pakai helmet? Salamkah begitu? Susah nak letak atau leceh itu kuatkah untuk dijadikan alasan atau justifikasi? Atau apakah sebab nak pergi solat itu boleh dijadikan alasan untuk tidak memakai topi keledar keselamatan? Atau pakai kopiah itu boleh juga dijadikan sebab untuk tidak pakai?

Hurm... Semacam ada yang tidak betul... barangkali ada pertimbangan yang lain... atau mungkin penilaian perlu dibuat pada situasi demi situasi. Atau bagaimana sebenarnya?

Saturday, June 5, 2010

Berfikir Jauh...


Berfikir jauh...
Keluar dari kebiasaan kepada keutamaan
Ubah pelan jangka pendek kepada pelan jangka masa panjang
Tukar marah kepada Sabar...
Ganti menanti dengan usaha...
Susuli kata-kata dengan amal...


Ayuh baca ini...
Mari Demonstrasi Hari-hari

Thursday, June 3, 2010

Gelora Semangatku!


Biarkan aku menjadi komando...

Menjaga keselamatan misi murni

Gelora semangatku membuak-buak...

Aku juga ingin mati syahid...

Bangkitlah! Jangan tidur!

Jangan lalai! Jangan alpa!

Mereka tidak pernah berhenti,

Maka kita juga tidak harus pernah berhenti!

Bangkitlah dari kelemasan dunia

Keluarlah dari cengkaman mereka

Kita tidak akan menang

Selagi bergantung kepada sistem ilusi mereka

Tapi kita akan menang jika kita bergantung hanya pada Tuhan

Cukuplah Allah sebagai Tuhan ku

Tiada di hati ku selain Allah

Total independence of the illusionist system

Total dependent to Allah

Tuhan, aku yakin ummat ini akan menang akhirnya!

Yahudi itu tidak akan pernah mendengar kata kita!

Maka jangan dengar kata mereka!

Segalanya helah belaka!

Letakkan ketepi kepentingan sendiri

Ummat ini menanti kudratmu!

Kita masih punya pilihan lain yang lebih baik

Dari menggunakan sistem mereka!

Dari menggunakan ciptaan mereka!

Dari membina pertalian dengan mereka!

(Aku suka surah al-Aadiyat untuk membakar semangat juang!)

There was an error in this gadget